studerande

    Hej! Jag vill repetera matematik 1 inför högskoleprovet och undrar om det är nödvändigt att göra frågor på alla svårighetsnivåer (E-C-A), eller räcker det med att göra mattebokens E-frågor? Tack på förhand!

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hejsan!

    kika gärna på matteboken.se/lektioner/högskoleprov
    Du kan också ställa din fråga i Pluggakuten på pluggakuten.se
    Mitt förslag är annars att du repeterar så mycket matematik som möjligt (det kan i alla fall inte skada)!
    Och lycka till med högskoleprovet!

    Studie- och yrkesvägledare
    • studerande : Hej! Tack för tipset! Jag ska se hur andra som sitter i samma båt resonerar. Tack igen! :- )