Jonte Elev

    Hej jag fick besked från CSN idag och dom vill ha en studieförsäkran och vet inte hur jag ska gå till väga, När/hur får jag tag på det? Går det att lösa idag?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej! Det bästa är att du ringer till CSN och reder ut det med de som jobbar på CSN så att det blir rätt. Det finns olika sorters studiestöd som administreras av CSN och studieförsäkran kan lämnas på olika sätt... beroende på vilket typ av studiestöd man har sökt.

    Studie- och yrkesvägledare