Lejla
    Hej!
    jag undrar hur mycket ligger snittet på tandhygeinistprogrammet i göteborg(?)
    • : Hej!
    • : Jag kom in som nummer 18 som reserv i GU tandhygienist. Jag undrar om det finns chans för mig i urval 2?
    • Milla : Som Reserv-placerad är du beroende av hur många antagning som tackar Nej till sin plats - vi håller tummarna för dig!

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Lejla,
    www.studera.nu finns antagningsstatistik på varje utbildningsalternativ uppgiven - och vad gäller Tandhygienistprogrammet i Göteborg ser man följande:

    BF  - Omdöme från folkhögskolorna;
    BI - betygsurval Utan kompletteringar;
    BII - betygsurval Med kompletteringar.

    Och i HP-urvalet - dvs resultat på högskoleprovet.