Hej Amanda,

    i princip är det inte omöjligt då inom Individuellt val får "vilka som helst" kurser läsas; dock i fall din gymnasieskola håller hårt på Skolverkets rekommendationer att ej ändra studieplan retroaktivt, utan endast proaktivt (alltså bör man skriva in kurser i studieplanen på förhand, innan kursen börjar...), då kan du få svar av SYV på din skola och/eller från Rektorn att Tyvärr, så uppfyller du inte kraven för examensbevis... så, vi kan inte svara på din fråga här på Fråga SYV, utan du måste prata med SYV på din skola, som kan behöva ta frågan till rektorn.

    Gör ditt bästa i Entreprenörskapskursen. Prata med SYV på din skola.
    Lycka till!
    ANNA