shaima
    Hej
    Jag är nyfiken på hitta utbildning till organisationsutvecklare. Vänligen behjälp mig med detta.
    Tack på förhand!

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej! Det finns inga utbildningar som just direkt leder till att kunna jobba som >>/organisationsutvecklare

    Ofta jobbar man på konsult-basis dvs säljer sina tjänster och får enskilda uppdrag, och vilken utbildning som är tillräcklig, är det upp till varje uppdragsgivare att bestämma.

    • : Vilken inritning/ kurser kan du tipsa mig om? Vill söka på Antagning.se och kunna hitta inom rätt kategori.
    • Mikael : Ledarskap och organisation - offentlig förvaltning och personalvetenskap.