SYV-besökare SYV

    Hej Linda,
    jag känner inte till något yrke som specifikt jobbar med just programmen Word och PowerPoint. Olika dataprogram används i många olika yrken. Vilka program som används brukar ändras (över tid). Det är bra att kunna så många olika program som möjligt och även vara beredd att lära sig nya program, om det behövs och detta gäller för så gott som alla yrken.
    Titta gärna på många olika yrken på www.framtid.se där du finner över 2.ooo olika yrkesbeskrivningar.