Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,

    enligt de uppgifter jag har är det 6 gymnasieskolor (i Malmö) som från hösten 2024 kommer erbjuda HV, Hantverksprogrammet: här kan du se vilka de skolorna, i Malmö, är>>
    OBS! HV har flera inriktningar, och det är inte alla inriktningar som erbjuds på alla de gymnasieskolorna som erbjuder hantverksprogrammet. Vilken inriktning är du intresserad av?
    HV har följande nationella inriktningar:
    Övriga hantverk - se information på gymnasieguiden.se/gymnasieprogram/HV/oevriga-hantverk
    Textil design - se information på gymnasieguiden.se/gymnasieprogram/HV/textil-design
    Frisör, barberare & hår- och makeup-stylist - se information på gymnasieguiden.se/gymnasieprogram/HV/frisor-barberare-har-makeupstylist
    Florist - se information på gymnasieguiden.se/gymnasieprogram/HV/florist
    Finsnickeri - se information på gymnasieguiden.se/gymnasieprogram/HV/finsnickeri

    Studie- och yrkesvägledare