Hej Ulla,

    vi har en förteckning som uppdateras kontinuerligt - över de gymnasieskolor som erbjuder Internat eller Elevboende på den här platsen i vårt dokument-arkiv: fragasyv.se- elevboende-gymnasieskolor.

    Vi tack även tacksamt emot förslag på förbättringar/uppdateringar; pga info ändras - och vi vill ha mest aktuell info. Så, om någon känner till att ännu en gymnasieskola erbjuder internat eller elevboende, förutom de som nämns i listan /ovan/ - var god hör av er!