Emma
    Hej!

    Jag vill i framtiden arbeta på en kvinnojour och tänker därför läsa socionom-programmet! Efter det vill jag också läsa lite andra kurser som tex genusvetenskap och något om våld mot kvinnor men vet inte riktig vilka kurser det finns eller var dom finns? Har inte hittat någon specifik kurs om det, vet ni vad man kan läsa isåfall?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Om du vill läsa kurser Efter socionomprogrammet, är det för tidigt att leta efter dem nu; för att utbildningsutbud förändras: de kurser som finns idag kanske inte finns om några år, och då finns det kanske nya kurser i stället.

    Antagning.se visar alla sökbara högskolekurser och program i Sverige.

    Du kan också kika på www.studera.nu

    Studie- och yrkesvägledare