Erica
    jag gillar att peppa folk vad ska man jobba som?
    • SYV-besökare : Kanske som Lärare. Det är ju jättebra att gilla peppa om man är lärare! Det är också lärarbrist, så arbetslös lär man inte bli om man utbildar sig till Lärare!

    1 Svar

    • SYV-besökare : Jag tycker det är inom väldigt många olika yrken som det är bra om man gillar att "peppa folk", ex. Lärare. Även som Personlig assistent, Boendestödjare, i väldigt många olika yrken - kanske i alla där man har med folk "att göra".