Ali
    Jag går i sista året i en gymnasieskola i Stockholm. I ett ämne har jag fått B C C D vad får jag för slutbetyg och kan en lärare ge mig betyget D för det?.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Ali,

    jag är ledsen men vi på Fråga SYV kan tyvärr inte svara på din fråga. Det är lärarens kompetens att sätta betyg, inte studie- och yrkesvägledarens.

    Vi hoppas du får det betyget som helt och hållet motsvarar dina kunskaper och som du blir nöjd med eller i alla fall kan acceptera.

    Bästa hälsningar och Lycka till!

    ANNA