Hej Lovisa,
    sajten Fråga SYV är uppbyggd så att man ställer sina frågor och vi svarar så fort vi kan. Ibland svarar vi inom 5-10 minuter och du kan alltid skriva kommentarer till din egen fråga och till våra svar - och så svarar vi på de kommentarer så fort vi kan. På så sätt kan det ibland, om du har tur, bli nästan som en chatt...
    Du är annars - i vilket fall  - är välkommen att ställa dina frågor. Så svarar vi snarast möjligt, så fort vi bara kan.

    Vänligen
    ANNA