Daniel SYV

    Hej Marlon,
    IB-programmet gymnasieskolorna som svenska elever vanligtvis söker till finner du på >> gymnasium?query
    FRåga på de gymnasieskolorna (länk ovan, där också kontaktuppgifter finns) eller vänd dig till IBO-organisationen>>, som organiserar alla IB-utbilnidngar i alla länder.

    Lycka till!
    Om du hittar svar på din fråga, var god hör av dig - vi vill också veta hur det ligger till; vi håller tummarna för dig!

    Daniel syv