johan
    östersund och sundsvall samarbetar. ok. men vad betyder det? kan man tex vara med i östersunds skidskyttelinje och vara bosatt där men samtidigt studera i sundsvall(nästan som distans)?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Johan!

    Om det inte står på utbildningens hemsida angående hur samarbete fungerar mellan Östersund och Sundsvall, då råder jag dig att ta kontakt med de utbildningsansvariga - t.ex med Programansvarig, med Studievägledare på programmet eller med central studievägledningen på den högskolan/universitetet som utbildnng ges som du är intresserad av.

    Om du inte får de svaren som du söker, kontakta rektor på högskola/universitetet och förklara vad du vill veta och att du inte kan hitta svar på dina frågor.

    Bästa hälsningar & lycka till med din studieplanering!

    ANNA