Julia SYV på FrågaSYV

    Hejsan,

    det är endast kurser som finns i Tabellen för utbyteskomplettering>>> som man kan Iäsa upp. Tyvärr så kan inte jag se att någon av de kurser som du nämner i din fråga finns i Tabellen. Titta noga själv också. Men tyvärr så ser det inte som att man kan läsa upp de kurser - det finns inte några "motsvarande" kurser och man kan därför inte ersätta dem.

    Jag är ledsen att behöva ge ett sådant svar, men det verkar inte som att det finns möjIighet att läsa upp kurser genom prövning /eller på ngt. annat sätt/ eller ersätta dem.

    Vänligen

    Julia SYV