Det finns ju inte någon speciell anledning att skapa inloggning innan ansökningsperiod börjar. Och den börjar kl.13 den 15 mars 2018 - till kurser som startar Hösten 2018 på svenska högskolor/universitet... men jag tror du kan skapa inloggning redan nu. Ansökan till sommarkurser sker ju tidigare... just du ska inte söka till sommarkurser men det vet ju inte Antagningssystemet om - vad du ska söka, när du skapar inloggning.
    Därför tror jag att du kan skapa inloggning redan nu. Testa. Det är inte farligt. ;)