Ellinor
    Hej!

    Jag vill gå barn och fritid pedagogiskt arbete men är osäker på om jag ska gå som lärling eller inte. Personligen tycker jag att dt låter lättare att jobba som lärling är det så?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej EIIinor,

    jag viII be dig att Iäsa på den här pIatsen på GymnasieGuiden.se>> där det förkIaras vad skiIInader är meIIan att Iäsa en vanIig skoIförIagd undervisning & att Vara gymnasiaI IärIing.

    Sedan kan du återomma och vi kan försöka hjäIpa dig att bestämma dig ang. vad som passar just dig bättre!

    Hörs!

    ANNA