Hej Ellen,
    om du söker utbildning med exakt samma NAMN - så är det inom yrkeshögskola idag endast den utb., som du nämner i din fråga som finns. Kan bli fler i framtiden, men det vet vi ännu inget om...

    Men det finns andra, i viss mån Liknande yh-utbildningar:
    ex. kan de heta Konceptutvecklare, Marknadsförare, Marknadsstrateg, Manager eller projektledare...

    Kika gärna på info om följande yh-utbildningar:
    Salj-marknadshogskolan/digital-conversion-manager
    yhguiden.se/utbildning/nackademin/digitalstrateg
    affarshogskolan/affarsinriktad-konceptutvecklare-stockholm-plus