Oscar
    Hej, min skola finns inte med i inställningar på profilen?
    • Milla : Har du mailat till [email protected] ? Om du ännu inte har mailat, maila och skicka gärna en direkt/snabblänk till just den sidan där du saknar din skola på inställningar - det blir då lättare att förstå vad som behöver åtgärdas.
    • Anna : Har du mailat till den epostadressen som Milla uppgav i sin kommentar? Fick du svar? :)

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Oscar ! Maila gärna till [email protected] och uppge vad skolan heter som inte finns i inställningar!

    Tack för att du hör av dig! Vi ska försöka fixa till felet snarast möjligt!

    bästa hälsningar

    milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare

    Om du har någon fråga om utbildningar eller yrken, går det bra att ställa den även om din skola ej finns i inställningar.

    Det går också bra att välja alternativet "ingen skola".