Simon
    Jag har sedan tidigare läst en kurs i marknadsföring på 7.5 HP.

    Nu har jag bytt högskoleprogram och läser en kurs i marknadsföring och organisation på 15hp. Kommer jag att få 15 poäng till för denna kursen eller bara de poäng som tillräknas organisationsmomenten?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Simon,
    vi på fråga syv kan tyvärr inte svara på just din fråga. Svaret beror på om innehåll i kurser du har läst/läser - "överlappar" varandra eller inte.

    Mitt råd är att du söker svar hos studievägledare på den institutioner där du läser.

    Hälsningar

    ANNA