Gäst
    Jag har en bekant som jag vill hjälpa. Hon vill gå en snabb utb som leder till job. Hon är 52 år och bor i Göteborg.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Titta på Yrkeshögskoleutbildningar i Göteborg>>

    just yh är kortare eftergymnasial utb., som har mycket goda chanser att få jobb! Utb inom yh är mellan en termin till två år långa(de flesta med några undantag).

    Hela utbudet av yh utb finns på www.yhguiden.se

    • : Jag håller med! Yrkeshögskola ger faktiskt jobb! Kännet några personer som alla fick jobb efter olika yrkeshögskoleutbildningar!