Yandira
    Jag har fått bege två och vet inte vad snillanden är. Vill gärna veta

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Yandira,
    info om Mecenatkortet - se på mecenat.com/se/om-mecenat.
    Du nämner också "studentkort" - vad för kort kallar du för "studentkort"? Om jag förstår dig rätt, så har du ansökt om Mecenatkortet och om ett annat kort /studentkort/. Där du ansökte om studenkortet, se om det finns info om vad det är för kort. Om du skickar direktlänk med info om "studentkortet" - kan jag se vad det är och försöka jämföra med Mecenatkortet.
    Vänligen
    ANNA