Mevlut
    Hej!

    Jag har kollat runt lite på nätet om högskoleprovet och sett olika nyheter om att högskoleprovet och antagningen kommer att förändras, men jag förstår inte riktigt vad som har hänt. Kan jag inte nu gå in på läkarprogrammet mha högskoleprovet? Kan ni vara snäll och förklara vad som egentligen har skett eller ska hända för att jag är bra på högskoleprovet och nu är jag rädd om jag inte kan satsa på det, alltså kan inte gå in på min drömutbildning pga det;

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Var god skicka snabblänkar till info som du vill få förklarat. I annat fatt kan vi tyvärr inte hjälpa dig, man måste veta vad du menar ... Exakt!;)