Zeinab

    Hej! Jag har nämligen sökt ett stipendium och de vill ha ett studieintyg men jag har nyss börjat gymnasiet. Kan man få tag på ett och isåfall vart?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    hej Zeinab; fråga på expeditionen på din skola. Skicka annars ditt Slutbetyg från grundskolan - kopian eller inskannad slutbetyg från grundskolan. Skicka det som du har... du kan ju inte skicka ngt. du inte har.
    Du kan också i brevet (mailet) berätta om din situation - var du läser nu... och fråga vad för sort "studieintyg" de önskar att du skickar.

    Vänligen
    Julia syv