SYV-besökare
    Hej
    jag undrar om det är möjligt att få en lista på Fristående (ej kommunala eller landstingsdrivna) gymnasieskolor i malmö som ännu kommer ha öppet hus innan sommaren 2019?
    Tacksam på förhand!
    S.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej,
    de fristående gymnasieskolorna i malmö, som vi känner till - kommer ha öppet hus under våren 2019 är
    Bryggeriets-gymnasium
    Rytmus-musikergymnasiet-malmo
    Jensen-gymnasium-malmo
    Procivitas-privata-gymnasium-malmo
    Hermods-gymnasium-malmo
    Yrkesgymnasiet-malmo
    Framtidsgymnasiet-malmo
    Cybergymnasiet-malmo
    Peabskolan-i-malmo
    Tau-learning-hantverksgymnasium

    vi lägger annar ut alla de olika gymnasievalsaktiviteterna - kontinuerligt - på gymnasieguiden.se/events och där kan man sortera på Län/kommun och få fram de senaste uppgifterna.