Daniel
    Hej!

    Jag har försökt hitta vvs ingenjörutbildningen i Malmö/ Skåne för 2019 utan framgång.

    Så min fråga är, Vet ni vem som kommer hålla den och när man kan söka i så fall?

    Mvh Daniel

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Daniel,

    kika på yrkeshogskolan-i-eslov/driftingenjor-inom-kyla-vvs-och-energi som kommer ha ansökn.period 1 febr  -  15 april 2019 inför start början på sept 2019.

    Utbildning i Varberg - yhguiden.se/utbildning/campus-varberg/vvs-ingenjor-campus-varberg
    och

    fler yh kommer att beslutas om i slutet av januari 2019; de kommer dyka upp under februari - på www.yhguiden.se - kika på sidan då eller återkom med din fråga i mitten på februari.

    Liselotte