anonym
    Måste man svara och skicka tbax antagningsbeskeden som kommer via posten, om man har redan svarat på webben?

    Info:
    16 år, går från nian till gymnasium. Jag blev antagen till min andra val. Min svar var att jag tackar ja och vill stå kvar som reserv.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej,
    Olika gymnasieantagningskanslierna /och det finns många olika - se alla på www.antagningskanslier.se / gör på olika sätt. Det går därför inte att ge ett generellt svar.
    Jag tycker personligen att det inte kan skada att svara "en gång för mycket"... - varför inte? Svara på pappers-besked också? du förlorar ju inget på det!

    Bästa hälsningar

    ANNA