hej, Fredrika

    se på https://antagning.se/sv/Hur-du-anmaler-dig-och-haller-koll/Viktiga-datum - där det framgår att man måste göra ansökan senast och sedan är det

    Bästa hälsningar

    och grattis på skolans dag - >>reportage/skolans-dag

    • : Så det räcker alltså att jag har läst klart kursen och gjort sista prövningen innan den 21 juni? Gäller det inte bara de som pluggat utomlands?
    • Anna : Du måste ha betyg "i handen" senast 21 juni, så att du kan ladda upp det på Antagning.se - och det gäller alla som vid sista ansökningsdag, 16 april, ännu inte har betyg som bekräftar deras behörighet.