Andreas
    Hej!
    Jag vet att man kan bygga ihop sina egna högskoleutbildningar.
    Min fråga är därför vilka kurser jag behöver läsa för att det ska motsvara Socionomprogrammet?

    Anledningen till att jag inte kan läsa hela socionomprogrammet är för att jag har inte godkänt i Matematik B, eller Matematik 2b som den numera heter.

    mvh/Andreas

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Socionom är Yrkesexamen som endast kan uppnås på socionomprogrammet ... Alla de kurser som ingår i socionomprogrammet ges inte som fristående kurser, utan endast kan läsas inom programmet.

    Studie- och yrkesvägledare