Daniel SYV

    Hej William,
    yrkeshögskoleutbildningar - www.yhguiden.se - leder i princip alltid till jobb.
    Lättast är det Tyvärr! att komma - in på lärarutbildningar på lärarhögskolorna och det är rätt lätt att få jobb som lärare efteråt. Suck... :( Så borde det inte vara - men så är det. Det är inte många som vill jobba som lärare nu för tiden. Tråkigt!