Johan
    Om jag pendlar mellan ett E och D kan jag då begära extrauppgifter för att nå betyget D? Hur ligger det till med det? Tack i förhand!

    1 Svar

    SYV-besökare SYV

    Hej Johan, du kan alltid prata med din lärare och be om extrauppgifter, ja. Dock kan inte någon annan än läraren svara på frågor om betygssättning. en SYV kan alltså inte svara på frågan om vilket betyg du kommer att få, för att det ligger inom lärarens kompetens, och utanför SYV-ens kompetens.

    Lycka till med dina studier!

    SYV