Elev
    Hej!
    Jag står och velar mellan offentlig förvaltning och ledning eller Samhällsanalys på Örebro universitet. Jag tänkte höra vad som skiljer dem åt när man söker arbete?

    1 Svar

    Saga SYV

    Hej Linda,
    din fråga är bäst att ställa till studievägledare på just de institutioner där programmen ges. Du kan också kontakta Centralvägledning eller Karriärvägledning på Örebro Universitet.
    Det du själv kan göra är att jämföra programmen kurs-för-kurs; se om valbar termin finns eller fundera på om du vill/kan läsa kurser utanförprogrammet, som komplettering.
    Vänligen
    S.